diplomski rad
Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi

Kovačić, Andreja
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kovačić, A. (2019). Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:770962

Kovačić, Andreja. "Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:770962

Kovačić, Andreja. "Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:770962

Kovačić, A. (2019). 'Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:770962

Kovačić A. Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:770962

A. Kovačić, "Različiti pristupi poticanja aktivnog slušanja u nastavi hrvatskoga jezika kod djece mlađe školske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:770962

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.