Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za psihologiju
Citirajte ovaj rad
Sambolić, P. (2019). Značaj pružanja nježnosti i ljudskog dodira u ranoj i predškolskoj dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:107593
Sambolić, Paula. "Značaj pružanja nježnosti i ljudskog dodira u ranoj i predškolskoj dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:107593
Sambolić, Paula. "Značaj pružanja nježnosti i ljudskog dodira u ranoj i predškolskoj dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:107593
Sambolić, P. (2019). 'Značaj pružanja nježnosti i ljudskog dodira u ranoj i predškolskoj dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:107593
Sambolić P. Značaj pružanja nježnosti i ljudskog dodira u ranoj i predškolskoj dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:107593
P. Sambolić, "Značaj pružanja nježnosti i ljudskog dodira u ranoj i predškolskoj dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:107593