Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za pedagogiju i didaktiku
Citirajte ovaj rad
Sečić, D. (2020). Holistički pristup odgoju djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:383204
Sečić, Dora. "Holistički pristup odgoju djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:383204
Sečić, Dora. "Holistički pristup odgoju djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:383204
Sečić, D. (2020). 'Holistički pristup odgoju djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 14.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:383204
Sečić D. Holistički pristup odgoju djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 14.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:383204
D. Sečić, "Holistički pristup odgoju djece s poremećajima iz spektra autizma predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:383204