Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za pedagogiju i didaktiku
Citirajte ovaj rad
Godinić, A. (2020). Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba) (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559469
Godinić, Anja. "Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba)." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559469
Godinić, Anja. "Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba)." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559469
Godinić, A. (2020). 'Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba)', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559469
Godinić A. Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba) [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559469
A. Godinić, "Primjena strukturiranih i polistrukturiranih programa u poticanju razvoja djece s autizmom (floortime, son-rise, aba)", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:559469