diplomski rad
Način na koji djeca rane i predškolske dobi percipiraju TV reklamne poruke

Mravunac, Mihaela
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Mravunac, M. (2020). Način na koji djeca rane i predškolske dobi percipiraju TV reklamne poruke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:958141

Mravunac, Mihaela. "Način na koji djeca rane i predškolske dobi percipiraju TV reklamne poruke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:958141

Mravunac, Mihaela. "Način na koji djeca rane i predškolske dobi percipiraju TV reklamne poruke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:958141

Mravunac, M. (2020). 'Način na koji djeca rane i predškolske dobi percipiraju TV reklamne poruke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:958141

Mravunac M. Način na koji djeca rane i predškolske dobi percipiraju TV reklamne poruke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:958141

M. Mravunac, "Način na koji djeca rane i predškolske dobi percipiraju TV reklamne poruke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:958141

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.