Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za hrvatski jezik i književnost, scensku i medijsku kulturu
Citirajte ovaj rad
Birač, M. (2020). Metodički pristup razvoju jezičnih predvještina i uloga igrolikih jezičnih aktivnosti u predškolskom odgoju i obrazovanju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:129521
Birač, Matea. "Metodički pristup razvoju jezičnih predvještina i uloga igrolikih jezičnih aktivnosti u predškolskom odgoju i obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:129521
Birač, Matea. "Metodički pristup razvoju jezičnih predvještina i uloga igrolikih jezičnih aktivnosti u predškolskom odgoju i obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:129521
Birač, M. (2020). 'Metodički pristup razvoju jezičnih predvještina i uloga igrolikih jezičnih aktivnosti u predškolskom odgoju i obrazovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:129521
Birač M. Metodički pristup razvoju jezičnih predvještina i uloga igrolikih jezičnih aktivnosti u predškolskom odgoju i obrazovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:129521
M. Birač, "Metodički pristup razvoju jezičnih predvještina i uloga igrolikih jezičnih aktivnosti u predškolskom odgoju i obrazovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:129521