diplomski rad
Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi

Tomljanović, Dora
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra umjetničkog područja

Citirajte ovaj rad

Tomljanović, D. (2020). Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:186486

Tomljanović, Dora. "Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:186486

Tomljanović, Dora. "Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:186486

Tomljanović, D. (2020). 'Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:186486

Tomljanović D. Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:186486

D. Tomljanović, "Važnost pasivnog slušanja glazbe i improvizacija u ranoj i predškolskoj dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:186486

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.