Čivrag, M. (2021). Animirani film kao sredstvo upoznavanja djece predškolske dobi s emotivnim spektrom (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:710045
Čivrag, Monika. "Animirani film kao sredstvo upoznavanja djece predškolske dobi s emotivnim spektrom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:710045
Čivrag, Monika. "Animirani film kao sredstvo upoznavanja djece predškolske dobi s emotivnim spektrom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:710045
Čivrag, M. (2021). 'Animirani film kao sredstvo upoznavanja djece predškolske dobi s emotivnim spektrom', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 14.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:710045
Čivrag M. Animirani film kao sredstvo upoznavanja djece predškolske dobi s emotivnim spektrom [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 14.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:710045
M. Čivrag, "Animirani film kao sredstvo upoznavanja djece predškolske dobi s emotivnim spektrom", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:710045