Legin, K. (2021). Baletni trening u autoritarnom stilu te njegov utjecaj na djetetovu motivaciju, samopoštovanje i sliku o sebi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:123892
Legin, Kristina. "Baletni trening u autoritarnom stilu te njegov utjecaj na djetetovu motivaciju, samopoštovanje i sliku o sebi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:123892
Legin, Kristina. "Baletni trening u autoritarnom stilu te njegov utjecaj na djetetovu motivaciju, samopoštovanje i sliku o sebi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:123892
Legin, K. (2021). 'Baletni trening u autoritarnom stilu te njegov utjecaj na djetetovu motivaciju, samopoštovanje i sliku o sebi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:123892
Legin K. Baletni trening u autoritarnom stilu te njegov utjecaj na djetetovu motivaciju, samopoštovanje i sliku o sebi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:123892
K. Legin, "Baletni trening u autoritarnom stilu te njegov utjecaj na djetetovu motivaciju, samopoštovanje i sliku o sebi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:123892