Tadić Rajić, V. (2022). Percepcija odgojitelja o važnosti emocionalne inteligencije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:147866
Tadić Rajić, Veselka. "Percepcija odgojitelja o važnosti emocionalne inteligencije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:147866
Tadić Rajić, Veselka. "Percepcija odgojitelja o važnosti emocionalne inteligencije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:147866
Tadić Rajić, V. (2022). 'Percepcija odgojitelja o važnosti emocionalne inteligencije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 25.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:147866
Tadić Rajić V. Percepcija odgojitelja o važnosti emocionalne inteligencije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 25.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:147866
V. Tadić Rajić, "Percepcija odgojitelja o važnosti emocionalne inteligencije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:147866