Petković, T. (2022). Uloga jezičnih igara i pripovijedanja u poticanju jezičnoga usvajanja djece vrtićke dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:367842
Petković, Tea. "Uloga jezičnih igara i pripovijedanja u poticanju jezičnoga usvajanja djece vrtićke dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:367842
Petković, Tea. "Uloga jezičnih igara i pripovijedanja u poticanju jezičnoga usvajanja djece vrtićke dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:367842
Petković, T. (2022). 'Uloga jezičnih igara i pripovijedanja u poticanju jezičnoga usvajanja djece vrtićke dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 25.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:367842
Petković T. Uloga jezičnih igara i pripovijedanja u poticanju jezičnoga usvajanja djece vrtićke dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 25.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:367842
T. Petković, "Uloga jezičnih igara i pripovijedanja u poticanju jezičnoga usvajanja djece vrtićke dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:367842