Jurkin, K. (2017). Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:744571
Jurkin, Katarina. "Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:744571
Jurkin, Katarina. "Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:744571
Jurkin, K. (2017). 'Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:744571
Jurkin K. Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:744571
K. Jurkin, "Uloga i kompetencije odgojitelja te suradnja s roditeljima djece s ADHD poremećajem", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:744571