Dubić, M. (2023). Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:475314
Dubić, Mihaela. "Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:475314
Dubić, Mihaela. "Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:475314
Dubić, M. (2023). 'Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:475314
Dubić M. Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2023 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:475314
M. Dubić, "Djelovanje NTC sustava učenja na kognitivni razvoj djece predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:475314