Novosel, D. (2023). Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622
Novosel, Doroteja. "Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622
Novosel, Doroteja. "Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622
Novosel, D. (2023). 'Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622
Novosel D. Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2023 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622
D. Novosel, "Povijesni razvoj i recentni trendovi nekih alternativnih pedagoških koncepcija: primjer waldorfskih i Montessori škola", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:240622