Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra umjetničkog područja
Citirajte ovaj rad
Petričević, K. (2018). Ozvučena priča kao način poticanja dječjeg glazbenog stvaralaštva (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:660262
Petričević, Katarina. "Ozvučena priča kao način poticanja dječjeg glazbenog stvaralaštva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:660262
Petričević, Katarina. "Ozvučena priča kao način poticanja dječjeg glazbenog stvaralaštva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:660262
Petričević, K. (2018). 'Ozvučena priča kao način poticanja dječjeg glazbenog stvaralaštva', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:660262
Petričević K. Ozvučena priča kao način poticanja dječjeg glazbenog stvaralaštva [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:660262
K. Petričević, "Ozvučena priča kao način poticanja dječjeg glazbenog stvaralaštva", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:660262