Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za psihologiju
Citirajte ovaj rad
Glatki, A. (2018). Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467
Glatki, Anamaria. "Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467
Glatki, Anamaria. "Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467
Glatki, A. (2018). 'Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467
Glatki A. Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467
A. Glatki, "Poticanje intrinzične motivacije za čitanje kroz postavljanje ciljeva", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:506467