Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Malkoč, A. (2018). Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282
Malkoč, Anita. "Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282
Malkoč, Anita. "Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282
Malkoč, A. (2018). 'Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282
Malkoč A. Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282
A. Malkoč, "Važnost umijeća aktivnog slušanja u komunikaciji odgojitelja s djecom", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:927282