Sveučilište u Zagrebu Učiteljski fakultet Katedra za hrvatski jezik i književnost, scensku i medijsku kulturu
Citirajte ovaj rad
Basar, M. (2019). Lektira kao pomoć u traženju smisla (na primjeru djela "Watapu" Jože Horvata) (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:502900
Basar, Martina. "Lektira kao pomoć u traženju smisla (na primjeru djela "Watapu" Jože Horvata)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:502900
Basar, Martina. "Lektira kao pomoć u traženju smisla (na primjeru djela "Watapu" Jože Horvata)." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:502900
Basar, M. (2019). 'Lektira kao pomoć u traženju smisla (na primjeru djela "Watapu" Jože Horvata)', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:502900
Basar M. Lektira kao pomoć u traženju smisla (na primjeru djela "Watapu" Jože Horvata) [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:502900
M. Basar, "Lektira kao pomoć u traženju smisla (na primjeru djela "Watapu" Jože Horvata)", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:502900