diplomski rad
Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi

Rak, Daniela
Sveučilište u Zagrebu
Učiteljski fakultet
Katedra za hrvatski jezik i književnost, scensku i medijsku kulturu

Citirajte ovaj rad

Rak, D. (2020). Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:276284

Rak, Daniela. "Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:276284

Rak, Daniela. "Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:276284

Rak, D. (2020). 'Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 21.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:276284

Rak D. Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2020 [pristupljeno 21.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:276284

D. Rak, "Odabir metodičkih predložaka s obzirom na preduvjete razvoja čitalačke pismenosti u predškolskoj dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:276284

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.