Bakota, B. (2021). Povezanost roditeljskog doživljaja kompetentnosti s dječjim socio-emocinalnim poteškoćama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:215711
Bakota, Barbara. "Povezanost roditeljskog doživljaja kompetentnosti s dječjim socio-emocinalnim poteškoćama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:215711
Bakota, Barbara. "Povezanost roditeljskog doživljaja kompetentnosti s dječjim socio-emocinalnim poteškoćama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:215711
Bakota, B. (2021). 'Povezanost roditeljskog doživljaja kompetentnosti s dječjim socio-emocinalnim poteškoćama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:215711
Bakota B. Povezanost roditeljskog doživljaja kompetentnosti s dječjim socio-emocinalnim poteškoćama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:215711
B. Bakota, "Povezanost roditeljskog doživljaja kompetentnosti s dječjim socio-emocinalnim poteškoćama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:147:215711